Type ansettelse: Prosjektstilling, varighet 1 år
Søknadsfrist: Snarest
Vi søker en initiativrik, praktisk orientert og effektiv prosjektleder til en spennende hverdag, hvor du sammen med ansatte på tvers av lokasjoner skal være med å videreutvikle en felles ReMidt-standard i driften av våre stasjoner. Du skal identifisere og iverksette tiltak og prosesser som vil bidra til å forbedre og effektivisere driften, og sikre at tilbud og service tilsvarer forventingene til kundene våre. Noe reising må påberegnes, da vi drifter gjenvinningsstasjoner i 17 ulike kommuner.
Arbeidsoppgaver
• Lede og delta i forbedringsprosjekter sammen med avdelingsledere og operatører
• Videreutvikle våre FDV-systemer
• Støtte drift i optimalisering av våre prosesser
• Bistå enhetsleder og avdelingsledere i den daglige driften
Ønsket kompetanse og kvalifikasjoner
• Operativ ledererfaring
• Systemsterk, erfaren med bruk av digitale verktøy
• God økonomisk forståelse
• Bakgrunn fra produksjon og prosjektledelse
• Erfaring med anleggsmaskiner, maskinførerbevis M2 og M4
Personlige egenskaper
• Handlekraftig
• Strukturert
• Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
• Praktisk og jordnær
• Løsningsorientert
Spørsmål om stillingen:
Joar Prins Andøl, joar.prins.andol@remidt.no, 402 16 626.
Send søknad med eventuelle vedlegg til joar.prins.andol@remidt.no
Om arbeidsgiveren:
ReMidt IKS er et interkommunalt selskap med 17 eierkommuner i Trøndelag og Møre og Romsdal. Selskapets kjernevirksomhet er å levere avfallstjenester til våre slam-, fritids- og husholdningskunder i alle disse kommunene. I våre kommuner bor det 130 000 mennesker og vi håndterer 100 000 tonn ressurser i året. Vi er 70 ansatte og har en omsetning på nærmere NOK 400 mill. ReMidt IKS er også deleier i flere selskaper, som ReMidt Næring AS og Retrans Midt AS. Vi har hovedkontor på Orkanger, men også kontorer i Melhus og Kristiansund.
Vårt samfunnsoppdrag er: Alltid i front for folk og miljø.