Fakturering av renovasjonsgebyr

Fakturering av renovasjonsgebyr

Har du problemer med å betale renovasjonsgebyret som følge av endringer i privatøkonomiske forhold i forbindelse med koronasituasjonen? Ta kontakt med oss!

Endringer for efaktura-mottakere

Ta kontakt med oss

Vi oppfordrer derfor kunder som har problemer med å betale til å ta kontakt med vårt kundesenter så snart som mulig og senest innen forfallsdato, så kan vi finne en løsning som gjør det billigst mulig for deg som kunde. Vårt kundesenter kommer du i kontakt med på e-post firmapost@remidt.no, på telefon 72 48 37 00 eller via vårt kontaktskjema.

Renovasjonsgebyret beregnes etter selvkostprinsippet, noe som betyr at kunden betaler det som det koster å levere tjenesten. Skulle det vise seg at kostnadene med tjenesten blir redusert i år, vil dette bety at gebyret blir lavere neste år.

[hrf_faqs category=’Faktura’ title=’Ofte stilte spørsmål om faktura’]